تکنولوژی اطلاعات

سامسونگ در کنفرانس نمایشگاه IFA 2023: فناوری 6G زندگی‌ها را متحول می‌کند!

اولین باری که فناوری 5G معرفی شده بود، علاقمندان هیجان زیادی داشتند. همه معتقد بودند که در مسیر آینده قدم گذاشته‌ایم و این فناوری‌ بدون شک زندگی‌مان را متحول کرده است
با این حال، زمان گذشت و حالا با فناوری6G روبرو هستیم؛ اتصال6G از فناوری‌های نسل قبلی بهتر است و سرعت بالاتری خواهد داشت.
در مراسم فناوری IFA 2023 که حالا آغاز شده است، برندهای فراوانی از سراسر جهان به برلین آمده‌اند تا در فرصتی مناسب، از محصولات جدید فناوری خود رونمایی کرده و توجه علاقمندان را به خود جلب کنند.
یکی از این شرکت‌ها سامسونگ است که قصد دارد نحوه تغییر زندگی‌مان را پس از معرفی اتصال6G یادآوری کند. سامسونگ این فناوری را با دو موضوع داغ دیگر که این روزها در فضای فناوری حسابی سروصدا کرده‌اند، ترکیب کرده و گفت که AI (هوش مصنوعی) و XR (همان واقعیت افزوده، مجازی و ترکیبی) با فناوری 6G ارتباط نزدیکی دارند.
سامسونگ می‌گوید که اتصال6G نسبت به شبکه 5G فعلی با چندین پیشرفت کلیدی همراه خواهد بود. واضح‌ترین این تغییرات، همان سرعت بالای فناوری6G است.
این شرکت همچنین درباره این اتصال اینچنین گفت که بدون شک فناوری 6G تأخیر کمتری داشته؛ در نتیجه، امکان انجام اقدامات سریع و دقیق را فراهم می‌کند.

اتصال5G می‌تواند در هر کیلومتر مربع بین 10 تا 11 دستگاه را پشتیبانی کند، این در حالی است که اتصال جدید 6G به طور همزمان حدود 107 دستگاه را پشتیبانی خواهد کرد! بنابراین در این زمان، افراد بیشتری می‌توانند همزمان از شبکه5G نیز بهره ببرند.
سامسونگ که همچنان درگیر انجام تحقیقات بی‌شمار در این زمینه است، پیش‌بینی کرد که معرفی تجاری اتصال6G تا پایان سال 2030 عملی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا