تلفن همراه

نخستین تصاویر سامسونگ گلکسی A05 در فضای وب منتشر شد

نخستین تصاویر زنده گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A05 در فضای آنلاین منتشر شده است. این دستگاه احتمالا به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های موبایل سامسونگ در سال جاری میلادی تبدیل شده و جایگزین گوشی گلکسی A04 به‌شمار خواهد رفت.

اکنون این دستگاه پیش از عرضه نهایی در پایگاه داده آژانس ملی مخابرات برزیل یا Anatel رویت شده است. وبسایت Tecnoblog به نقل از پایگاه Anatel دو عکس از سامسونگ گلکسی A05 را منتشر کرده است.

این تصاویر نشان‌دهنده پنل‌های جلویی و پشتی گوشی هستند. تعجب‌آور نیست که این دستگاه دارای طراحی مسطح با قاب تقریبا مسطح بوده و از این جهت به سایر گوشی‌های سری گلکسی A عرضه شده توسط سامسونگ طی سال جاری میلادی شباهت دارد. گوشی گلکسی A05 نمایش داده شده در این عکس‌ها دارای روکش مشکی براق با طرح راه راه روی پنل پشتی است.

این گوشی مجهز به 2 دوربین و یک فلاش LED روی پنل پشتی خود بوده که هرکدام از آنها دارای یک حفره دایروی‌شکل خاص هستند. تصویر دوم نشان‌دهنده وجود چانه تحتانی نسبتا ضخیم در قسمت پایینی بدنه گوشی است.

اگرچه برخی کاربران احتمالا تصور می‌کنند که گلکسی A05 مجهز به یک حفره Infinity-O برای استقرار دوربین سلفی است؛ اما با بررسی دقیق‌تر به‌نظر می‌رسد که این سنسور به حاشیه اطراف قاب گوشی بسیار نزدیک شده است. بنابراین به‌کارگیری حفره با طراحی Infinity-U یا Infinity-V امری محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد.

سامسونگ گلکسی A05 همانند گلکسی A04 در طیف محصولات اقتصادی طبقه‌بندی می‌شود. مشخصات لو رفته تا به این لحظه از به‌کارگیری تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک حکایت دارند. این تراشه بایستی نسبت به مدل هلیو P35 از عملکرد مطلوب‌تری برخوردار باشد؛ اما کماکان چیزی نیست که بازار محصولات ارزان‌قیمت‌ را متحول کند. بعلاوه این گوشی مجهز به 4 گیگابایت رم است.

این گوشی فاقد اتصال 5G بوده یا حداقل ورژن 5G آن هنوز در هیچ کجا رویت نشده است. نسخه 4G گوشی با شماره مدل SM-A055F اخیرا در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شد. بر اساس اعلام فهرست FCC این دستگاه مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، اتصال بلوتوث 5.3 و سیستم‌عامل اندروید 13 است.

زمان رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی A05 هنوز اعلام نشده است؛ اما با توجه به مشاهده این گوشی در پایگاه آژانس‌های نظارتی مختلف در سراسر جهان، سامسونگ احتمالا خود را برای معرفی آن آماده می‌کند.

برای مقایسه جالب است بدانید که سامسونگ گلکسی A04 در ماه آگوست معرفی و طی ماه اکتبر 2022 روانه بازار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا