نرم افزار

مدت زمان ریلز اینستاگرام به 10 دقیقه خواهد رسید

الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده موبایل، درباره اقدام جدید اینستاگرام اینچنین اظهار داشت که این برنامه قصد دارد برای عقب نماندن از رقبای حاضر در این حوزه، مدت زمان ریلز خود را به 10 دقیقه برساند.

اکنون، ریلزهای اینستاگرام محدودیت زمانی سه دقیقه‌ای دارند؛ بنابراین با این اقدام جدید، این برنامه نسبت به دیگر برنامه‌ها برتری یافته و موجب می‌شود که در نحوه طبقه‌بندی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تجدیدنظر کنیم.

برنامه تیک‌تاک به کاربران خود امکان می‌دهد تا ویدیوهای 10 دقیقه‌ای آپلود کنند، در پی همین امر، اینستاگرام تصمیم گرفت تا محدودیت ریلزهای خود را به 10 دقیقه برساند! پس نتیجه می‌گیریم که این دو پلتفرم اجتماعی دارند به شدت باهم رقابت می‌کنند.

دیگر برنامه‌ها نمی‌خواهند که در همان جایگاه اصلی خود باقی بمانند و دوست دارند که ریسک‌ کرده و تغییرات زیادی را در برنامه اعمال کنند.

برای مثال در گذشته، از اینستاگرام به عنوان یک «پلتفرم عکس» و از تیک تاک به عنوان «پلتفرم ویدیوهای کوتاه» یاد می‌شد؛ در حالی که یوتیوب به عنوان «پلتفرم ویدیوهای طولانی» شناخته می‌شد؛ اما اکنون دیگر همه چیز فرق کرده است.

یوتیوب نیز به تازگی سعی کرده تا به سمت تولید ویدیوهای کوتاه برود و ویژگی‌هایی مانند تیک تاک را معرفی کرده است.

متا، شرکت مادر اینستاگرام، درباره این اقدام جدید برنامه اینچنین گفت که محدودیتی در اجرای این تغییر وجود نداشته و امیدواریم که به زودی شاهد پیشرفت فراوانی در آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا