تکنولوژی

شیائومی تلویزیون Smart TV X Pro را با رزولوشن 4K و پشتیبانی از +HDR10 عرضه کرد

شیائومی به تازگی ترکیب جدید تلویزیون‌های سری Smart TV X Pro خود را معرفی و عرضه کرده است. این محصولات با رزولوشن تا 4K و ابعاد تا 55 اینچی به بازار آمده‌اند و از قابلیت‌هایی مانند Dolby Vision IQ برخوردارند.

شیائومی تلویزیون‌های جدید سری Smart TV X Pro خود را معرفی کرده و به بازار فرستاده است. این تلویزیون‌ها در بهترین نسخه از رزولوشن 4K  و ابعادی تا 55 اینچ برخوردار خواهند بود. از مهم‌ترین قابلیت‌های این سری باید به تنظیم خودکار نور صفحه نمایش، پشتیبانی از Dolby Vision IQ و گوگل TV اشاره کرد.

گوگل TV به کاربران اجازه خواهد داد تا محتوای مورد نظر خود را از پلتفرم‌های محبوب و از طریق قابلیت‌هایی مانند Chromecast  کنترل نمایند و از دستورات صوتی استفاده کنند.

مشخصات تلویزیون شیائومی Smart TV X Pro 

شیائومی به تازگی تلویزیون‌های سری Smart TV X Pro را معرفی کرده است. این محصولات حاشیه‌های بسیار باریکی دارند و تا 96.6 درصد بدنه توسط نمایشگر پوشانده شده است. این محصول را می‌توان در سه سایز 43، 50 و 55 اینچی خریداری نمود.

تلویزیون Smart TV X Pro 4K به لطف حسگرهای نوری قادر است روشنایی نمایشگر را با توجه به محیط تغییر دهد. برای این نمایشگر پوشش 94 درصدی فضای رنگی DCI-P3 در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به پشتیبانی از Dolby Vision IQ و +HDR10 اشاره کرد.

کوچک‌ترین مدل یک اسپیکر داخلی 30 واتی دارد و مدل‌های بزرگ‌تر به سیستم صوتی 40 واتی مجهز شده‌اند. همه مدل‌ها با فناوری Dolby Atmos و DTS:X سازگاری دارند. تلویزیون Smart TV X Pro 4K شیائومی از رابط کاربری Patchwall به Google TV برخوردار شده و امکان استریم محتوا از پلتفرم‌های محبوب را فراهم می‌آورد.

برای اتصال دستگاه‌هایی مانند کنسول بازی، کابل HDMI 2.0 و USB 2.0 در نظر گرفته شده است. تلویزیون شیائومی Smart TV X Pro 4K با قیمت 404 دلار در مدل 43 اینچی، 514 دلار در مدل 50 اینچ و 587 دلار در مدل 55 اینچ به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا